torstai 7. maaliskuuta 2013

Outoja faktoja, esittelyä

Viimeisen vuoden aikana suurin osa lukemistani blogeista on kuollut/hiljentynyt, joten ajattelin nyt toteuttaa vähän itseäni ja alkaa bloggaamaan kaikesta sheissestä mitä elämässä tulee vastaan. Blogin nimi, Sanajärjestys, ei varsinaisesti viittaa blogin sisältöön, vaan enemmänkin minun omituiseen tapaan kirjoittaa suomen kieltä. :D Kirjoittelen tänne myöskin lolitasta, joka on ollut minulle tärkeä osa elämää jo usean vuoden ajan, mutta nykyään se ei ole niin näkyvää ja pukeudun tyyliin harvemmin. Näin esittelyksi ajattelin kirjoittaa random määrän faktoja ja hieman historiaani lolitan parissa. En kirjoita tänne mistään niin henkilökohtaisesta, etten pystyisi siitä puhumaan, joten kysykää pois.

1. Olen Oulun seudulta ja syntynyt 20.11.-95, eli täytän tänä vuonna 18. Ihanaa olla syntynyt loppuvuodesta, vaikka ei se ehkä oikeasti elämääni vaikuta niin paljoa.

2. Pelaan aika paljon, olen pelannut jo about taaperosta, nykyään kylläkin vähenemmän kuin ennen. Joskus nuorempana heräsin jo klo. 4 aamulla, pelasin pari tuntia ja lähdin kouluun. Nykyään pelailen satunnaisesti ja yleensä Fallouttia. :D

3. Minulla on vähän kirjava historia mielenterveyteni kanssa ja olen ollut osastohoidossa useamman kuukauden. Asiasta voin kepeesti puhua, mutta toista sairaskertomusta tästä blogista ei tule.

4. Harrastan lolitaa, taitouintia ja viulun soittoa. Taitouinnin ilmeisesti olen lopettamassä tänä keväänä, sillä alan olla hieman liian vanha, suhteessa nykyiseen harrastajakuntaan.

5. Lolitan olen aloittanu joskus 2008, tai jotain sinne päin, mutta koska olen ollut kameran puutteessa useamman vuode, niin kuvia on hyvin vähän. Ehkäpä tästä eteenpäin saisin otettua enempi asukuvia.



Mutta tässä on yksi jo monta vuotta vanha kuva, jostakin alkuajoilta ja tyylini on hieman muuttunut näistä ajoista.

6. Olen ihmisenä ujo, mutta kun minut tuntee, ole aika avoin ja en osaa pitää turpaani kiinni, vaikka joskus kannattaisikin. Varsinkin internetin välityksellä saattaa minusta jäädä tyly vaikutelma. :D

Tulossa postausta HelLo conista ja mahdollisesti vaatteista.

Nähdään pian!

2 kommenttia: